Regeneracja tylnej belki w samochodach Peugeot i Citroen, tylna belka Peugeot 206 oraz tylna belka.

Najtaniej w Polsce! Na poczekaniu - 1,5h! Zadzwoń

Strona główna || regeneracja tylnej belki Galeria || tylnych belek

Galeria tylnych belek

Zdjęcie przedstawia tylną belkę typu Xsara 306 Zx w rozbiciu na poszczególne najmniejsze elementy, znaczna ich liczba powoduje konieczność dysponowania ogromną wiedzą i doświadczeniem, aby wszystko odpowiednia poskładać. Zdjęcie przedstawia tylną belkę typu Xsara 306 Zx w rozbiciu na poszczególne najmniejsze elementy, znaczna ich liczba powoduje konieczność dysponowania ogromną wiedzą i doświadczeniem, aby wszystko odpowiednia poskładać. Widoczne na zdjęciu elementy podlegające wymianie w belce typu Xsara Zx 306, czyli czop wahacza i zestaw łożysk z uszczelniaczami. Widoczne na zdjęciu elementy podlegające wymianie w belce typu Xsara Zx 306, czyli czop wahacza i zestaw łożysk z uszczelniaczami. Zdjęcie przedstawia tylną belkę Peugeot 206 w rozbiciu na poszczególne najmniejsze elementy, znaczna ich liczba powoduje konieczność dysponowania ogromną wiedzą i doświadczeniem, aby wszystko odpowiednia poskładać. Podobny schemat budowy mają belki Partner Berlingo Picasso 106 Saxo 405 Zdjęcie przedstawia tylną belkę Peugeot 206 w rozbiciu na poszczególne najmniejsze elementy, znaczna ich liczba powoduje konieczność dysponowania ogromną wiedzą i doświadczeniem, aby wszystko odpowiednia poskładać. Podobny schemat budowy mają belki Partner Berlingo Picasso 106 Saxo 405 Na zdjęciu widoczne elementy podlegające wymianie w tylnej belce Peugeot 206 i innych o podobnej budowie, czyli czop belki i zestaw łożysk z uszczelniaczem. Na zdjęciu widoczne elementy podlegające wymianie w tylnej belce Peugeot 206 i innych o podobnej budowie, czyli czop belki i zestaw łożysk z uszczelniaczem. Widoczny zniszczony (skorodowany) czop tylnej belki po zdjęciu wahacza. Widoczny zniszczony (skorodowany) czop tylnej belki po zdjęciu wahacza. Na zdjęciu tylna belka po zdemontowaniu skorodowanego czopu. Jak widać czop zdemontowany bez wyciągani poprzecznicy z pojazdu. Na zdjęciu tylna belka po zdemontowaniu skorodowanego czopu. Jak widać czop zdemontowany bez wyciągani poprzecznicy z pojazdu. Widoczny zamontowany również bez wyciągania tylnej belki z pojazdu nowy czop w miejsce uszkodzonego uprzednio wyjętego. Widoczny zamontowany również bez wyciągania tylnej belki z pojazdu nowy czop w miejsce uszkodzonego uprzednio wyjętego. Zdjęcie przedstawia wahacz z zregenerowanym gniazdem osadzenia łożyska igiełkowego. Regeneracja wykonywana na obrabiarce. Zdjęcie przedstawia wahacz z zregenerowanym gniazdem osadzenia łożyska igiełkowego. Regeneracja wykonywana na obrabiarce. Wahacze po regeneracji gniazd łożysk i demontażu osiek kół w celu ich sprawdzenia czy nie są skrzywione. Wahacze po regeneracji gniazd łożysk i demontażu osiek kół w celu ich sprawdzenia czy nie są skrzywione. Zdjęcie przedstawia tylna belkę na stanowisku montażowym w trakcie składania. Widoczny zamontowany nowy czop, na który zamontowany będzie wahacz z zamontowanymi łożyskami. Zdjęcie przedstawia tylna belkę na stanowisku montażowym w trakcie składania. Widoczny zamontowany nowy czop, na który zamontowany będzie wahacz z zamontowanymi łożyskami. Widoczny wahacz w trakcie montażu na czop porzecznicy. Widoczny wahacz w trakcie montażu na czop porzecznicy. Wahacz w trakcie montażu na czop poprzecznicy Wahacz w trakcie montażu na czop poprzecznicy Wahacz już zamontowany na czop poprzecznicy tylnej belki. Wahacz już zamontowany na czop poprzecznicy tylnej belki. Widoczny drążek skrętny tylnej belki w trakcie montażu podczas składania tylnej belki po regeneracji. Widoczny drążek skrętny tylnej belki w trakcie montażu podczas składania tylnej belki po regeneracji. Na zdjęciu zamontowany do tylnej belki drążek skrętny z zachowaniem odpowiedniego wstępnego napięcia ustalającego wysokość . Na zdjęciu zamontowany do tylnej belki drążek skrętny z zachowaniem odpowiedniego wstępnego napięcia ustalającego wysokość . Zdjęcie przedstawia tylną belkę Peugeot 206 po zdemontowaniu drążka stabilizatora, widoczna ogromna korozja ułożyskowania tylnej belki, auto skrzypiało i trzeszczało przy pracy zawieszenia góra – dół. Zdjęcie przedstawia tylną belkę Peugeot 206 po zdemontowaniu drążka stabilizatora, widoczna ogromna korozja ułożyskowania tylnej belki, auto skrzypiało i trzeszczało przy pracy zawieszenia góra – dół. Widoczny wahacz po naprawie gniazda łożyska igiełkowego. Widoczny wahacz po naprawie gniazda łożyska igiełkowego. Widoczny wahacz w trakcie regeneracji na gniazda łożyska na obrabiarce. Widoczny wahacz w trakcie regeneracji na gniazda łożyska na obrabiarce. Wahacz w końcowej fazie regeneracji gniazda łożyska igiełkowego Wahacz w końcowej fazie regeneracji gniazda łożyska igiełkowego Pomiar gniazda łożyska w zregenerowanym wahaczu cyfrowym przyrządem pomiarowym. Pomiar gniazda łożyska w zregenerowanym wahaczu cyfrowym przyrządem pomiarowym. Widoczne uszkodzone gniazdo łożyska igiełkowego w wahaczu Partner Berlingo Picasso Typowe zużycie wahaczy w tylnych belkach gdzie widoczne jest nadmierne pochylenie kół Widoczne uszkodzone gniazdo łożyska igiełkowego w wahaczu Partner Berlingo Picasso Typowe zużycie wahaczy w tylnych belkach gdzie widoczne jest nadmierne pochylenie kół Wahacz Partner Berlingo Picasso po zregenerowaniu gniazda łożyska igiełkowego Wahacz Partner Berlingo Picasso po zregenerowaniu gniazda łożyska igiełkowego Przygotowane poprzecznice tylnych belek z wymienionymi czopami. Przygotowane poprzecznice tylnych belek z wymienionymi czopami. Zdjęcie przedstawia nasz warsztat, widoczne na zdjęciu podnośniki samochodowe – dwukolumnowy i hydrauliczny podposadzkowy. Zdjęcie przedstawia nasz warsztat, widoczne na zdjęciu podnośniki samochodowe – dwukolumnowy i hydrauliczny podposadzkowy. Stanowiska wyposażone w podnośniki samochodowe gdzie naprawiane lub demontowane do naprawy są tylne belki klientów przyjeżdżających na umówiony termin. Stanowiska wyposażone w podnośniki samochodowe gdzie naprawiane lub demontowane do naprawy są tylne belki klientów przyjeżdżających na umówiony termin. Widoczne gotowe po regeneracji złożone kompletne tylne belki sprzedawane na wymianę za zużyte. Widoczne gotowe po regeneracji złożone kompletne tylne belki sprzedawane na wymianę za zużyte. Dostawa tylmych belek do naszej firmy Antałex Dostawa tylmych belek do naszej firmy Antałex Na zdjęciu widoczne elementy podlegające wymianie w tylnej belce typu Partner Berlingo Picasso. Widoczne zniszczone łożyska igiełkowe, skorodowany czop, uszkodzone gniazdo w wahaczu, widoczne również nowe części i wahacz po naprawie. Na zdjęciu widoczne elementy podlegające wymianie w tylnej belce typu Partner Berlingo Picasso. Widoczne zniszczone łożyska igiełkowe, skorodowany czop, uszkodzone gniazdo w wahaczu, widoczne również nowe części i wahacz po naprawie.

Nasze tylne belki

Najpopularniejsze regenerowane tylne belki na wymianę:
- tylna belka Peugeot 206
- tylna belka Citroen Xsara
- tylna belka Peugeot 306
- tylna belka Citroen Berlingo
- tylna belka Peugeot Partner
- tylna belka Renault Kangoo

Dojazd

Znaleziono nas na hasła:

  • tylna belka peugeot 206 z aut rozbitych
  • tylna belka peugeot 206 2001
  • wahacz tylny berlingo
  • budowa wahacza berlingo
  • wymiana lozyska tyl xsara picasso
  • w 168 schemat belki tylnej
  • wachacze tylne do citroena berlingo
  • tylny wahacz peugeot 405
  • tylna belka skretna xsara
  • wymiana łożyska tylnej belki peugeot 106
  • berlingo tylna belka lozysko igie
  • tylna belka berlingo schemat
  • wymiana lozyska wahacza peugot 106
  • łożyska belki xsara
  • łożyska tylnej belki citroen xsara
  • wymiana wahacza przod berlingo
  • belka tylna peugeot partner 2001
  • lozyska przod peugeot partner 2001 r
  • jak rozebrać belke skrętną xsara opis
  • peugeot 405 wymiana łozyska belki tył