Regeneracja tylnej belki w samochodach Peugeot i Citroen, tylna belka Peugeot 206 oraz tylna belka.

Tysiące naprawianych belek MIESIĘCZNIE! Zadzwoń

Strona główna || regeneracja tylnej belki FAQ || pytania i odpowiedzi Pytania do Cennika

Pytania do Cennika regeneracji tylnej belki

Czy da się ustalić cenę naprawy tylnej belki z góry przez telefon, bez rozebrania belki?

Tak, w naszej firmie zawsze podajemy ceny z góry i nikt nie jest zaskakiwany ceną po przyjeździe do nas, wykonując naprawy belek od wielu lat dokładnie wiemy jakich uszkodzeń się spodziewać i co może być zużyte. Jeżeli ktoś nie chce podać ceny naprawy zasłaniając się tym, że trzeba belkę rozebrać żeby stwierdzić co się uszkodziło, to nie bardzo wie czym się zajmuje, lub ma tak wysoką cenę maksymalną naprawy, że nie chce wystraszyć klienta, mówiąc że na pewno nie będzie wszystko uszkodzone bo to się rzadko zdarza, otóż niestety bardzo często to się zdarza, że trzeba robić kompletną naprawę, ale po rozebraniu belki klient jest jakby pod ścianą i godzi się na ogromne koszty.

Jaki jest koszt maksymalny regeneracji ułożyskowania tylnej belki Peugeot Citroen?

Maksymalny koszt naprawy tylnej belki Peugeot Citroen (wszystkie modele) znajduje się w naszym aktualnym cenniku. Cena obejmuje zarówno koszt robocizny łącznie z wyjęciem i włożeniem tylnej belki do auta (w razie takiej konieczności), jak i koszt nowych, oryginalnych części (czopy i łożyska z uszczelniaczami), oraz regenerację (lub wymianę) elementów gdzie osadzone są łożyska tylnej belki (gniazda osadzenia łożysk).

Czy jest różnica w cenie naprawy tylnej belki, jeżeli jest on zdemontowana?

Nie, naprawa kosztuje tyle samo bez względu na to czy przyjeżdża do nas auto na stanowisko, czy dostajemy tylną belkę zdemontowaną. Większość napraw tylnych belek dokonujemy bez jej demontażu z pojazdu (specjalistyczne oprzyrządowanie), a nawet kiedy trzeba ją wyjmować to nie wpływa to na znaczne wydłużenie czasu naprawy i co za tym idzie zwiększenie ceny.

Czy koszty naprawy mogą wzrosnąć powyżej kwoty zawartej w cenniku?

Nie, z jednym zastrzeżeniem.
Jeżeli tylna belka będzie ewidentnie krzywa, a klient życzył będzie sobie naprawę tego skrzywienia (najczęściej poprzez wymianę całej belki bądź jej elementów) to do kwoty z cennika może dojść maksymalnie 240zł.

Czy naprawa może być tańsza niż ta w cenniku?

Tak jeżeli jakieś elementy belki są nie zużyte koszt naprawy może się zmniejszyć, ale trzeba mieć świadomość, że jeżeli wystąpiły jakiekolwiek objawy uszkodzenia tylnej belki (skrzypienie, trzeszczenie, stukanie, pochylenie kół), to belka raczej zawsze wymaga kompletnej naprawy i trzeba być gotowym na pełną kwotę, jak będzie taniej pieniążki zostają w kieszeni.
Osobnym przypadkiem jest sytuacja profilaktycznej wymiany łożysk i uszczelniaczy (bez jakichkolwiek objawów zużycia) wówczas przy założeniu, że czopy są idealne i nie trzeba ich wymieniać koszt takiej operacji to 450zł z częściami (nowe łożyska i uszczelniacze).

Jakie mogą być koszty dodatkowe związane z stwierdzonymi przy okazji naprawy tylnej belki uszkodzeniami innych elementów około belkowych typu:amortyzatory, poduszki, hamulce i czy koniecznie trzeba to naprawiać?

Nasza firma zajmuje się regeneracją ułożyskowania tylnej belki i zapewniamy, że w kwocie z cennika zostanie wykonane wszystko co dotyczy tej naprawy, wymianę innych elementów około belkowych (poduszki, amortyzatory, hamulce), w razie stwierdzenia ich uszkodzenia wykonujemy tylko i wyłącznie na życzenie klienta za dodatkową opłatą (najczęściej koszt zwiększa się o cenę części, które staramy się mieć na stanie).

Czy ceny są cenami brutto i czy wystawiamy faktury Vat?

Tak wszystkie podawane i uzgadniane telefonicznie ceny są cenami brutto. Jesteśmy płatnikiem Vat i wystawiamy faktury.

Dlaczego nasze ceny są tak konkurencyjne, często dwu i trzy krotnie niższe niż naprawy w innych warsztatach?

Bardzo często się zdarza, że warsztaty, serwisy (również ASO), a nawet inne firmy ogłaszające się, ze naprawiają (sprzedają) tylne belki korzystają z naszych usług wysyłając belki do naprawy czy kupując gotowe tylne belki na wymianę, doliczają swoją marżę, koszty robocizny i transportu i stąd u nich jest nawet 3 krotnie drożej, dlatego zdecydowanie warto korzystać z naszej oferty bezpośrednio u nas.

Kluczem do odpowiedzi na pytanie o konkurencyjność naszych cen jest zrozumienie jaki wpływ na ich kalkulację ma wąska specjalizacja w wykonywanych naprawach.

    Kalkulacja ceny za nasze usługi uwzględnia następujące czynniki:
  • jednostkowy czas naprawy tylnej belki jest nie tylko dwu - trzy krotnie niższy niż w innych warsztatach, w porównaniu do wielu z nich nawet kilkukrotnie niższy (u nas auto przebywa na stanowisku ok. 1,5 do 2 godz, w innych firmach nieraz trzeba zostawić pojazd na kilka kilkanaście godzin, a zdarza się że i dni)
  • naprawimy ogromne ilości belek, dlatego nabywamy duże ilości części, co za tym idzie mamy duże upusty u dystrybutorów, nie można porównywać jednostkowego zakupu części w sklepie motoryzacyjnym do nabywania przez nas jednorazowo setek zestawów łożysk i setek czopów bezpośrednio od importerów z pominięciem nie tylko sklepów, ale i hurtowni.
  • dzięki wąskiej specjalizacji doszliśmy do perfekcji w organizacji pracy, również wyposażenie w specjalistyczne narzędzia i przyrządy znacznie skraca czas jednostkowej naprawy, a co za tym idzie obniża jej koszty.
  • tak wąska specjalizacja wymaga również zapewnienia swojej firmie tzw. frontu robót, inaczej mówiąc rynku klientów, normalnie warsztat samochodowy naprawia pojazdy z ograniczonego terytorium wokół swojej siedziby, ale w naszym przypadku (naprawa tylko wybranych modeli i tylko wybranych uszkodzeń w tych modelach – uszkodzenie tylnej belki) ilość aut w takim zasięgu jest niezwykle ograniczona, dlatego cena musi być na tyle konkurencyjna, aby potencjalny klient chciał do nas przyjechać nawet kilkaset kilometrów. I to jest u nas norma, najwięcej klientów przyjeżdża do nas z dużych aglomeracji miejskich np. Warszawa, Trójmiasto, Śląsk i wielu innych miejsc z Polski i zagranicy również, pomimo iż do przejechania mają do nas nierzadko kilkaset kilometrów. Jadą do nas ze świadomością nie tylko dobrej ceny naprawy, ale również 100% jakości i trwałości tej naprawy, czego nie mogą uzyskać w firmach miejscowych nie specjalizujących się w tego typu naprawach, a robiących tylne belki tylko okazyjnie.

Czy konkurencyjność ceny nie wynika czasem ze stosowania tanich części zamienników, jak twierdzi nasza konkurencja?

Nie, do naprawy używamy tylko i wyłącznie najwyższej jakości oryginalnych części. Koszt nowych części jest tylko niewielkim składnikiem ceny naprawy belki, tym bardziej, że nabywamy je w bardzo dobrych cenach, nowe montuje się 2 czopy i 2 zestawy łożysk z uszczelniaczami (czasem tuleje metalowo – gumowe poprzecznicy), reszta elementów belki się nie zużywa, bądź jest regenerowana, lub wymieniana na zregenerowane (wahacze, rury belki) Istotną różnicę w cenie uzyskuje się obniżając koszty robocizny i tak np. montaż demontaż belki - u nas wliczony w cenę w innych firmach od 150- do 200 zł dodatkowo.

Regeneracja gniazd łożysk igiełkowych – u nas wliczona w cenę nawet jak są obydwie strony do robienia, w innych firmach od 150 do 250zł za jedną stronę. Zdarza się, że firma w ogóle nie robi regeneracji gniazd tylko wymienia elementy na nowe, wówczas jeszcze wyższe są koszty (np. sama rura belki Xsara 306 nowa kosztuje 400 do 600zł, a wahacze 350 do 600zł szt.) Rurę belki trzeba wymieniać tylko wówczas jeżeli uszkodzone są gniazda łożysk wewnętrznych (element cienkościenny, brak możliwości bezpiecznej regeneracji), wówczas zastępujemy ją inną, sprawną i to również jest wliczone w cenę z cennika (skupujemy ogromne ilości belek na części).

Proszę sobie zsumować wszystkie wymienione powyżej koszty, które u nas są wliczone w cenę naprawy, a wyjdzie różnica między naszą ceną, a 1200 do 1600zł w innych firmach jeżeli belka jest maksymalnie zużyta.

Dlaczego naprawa tylnej belki jest tak droga?

To pytanie najczęściej zadają właściciele starszych pojazdów i modeli aut z tylną belką, ale nie tylko.

Niestety tylna belka np. w Citroenie Zx, Peugeot 306 (także 205 i 309) w najstarszych rocznikach jest technicznie niemal identyczna jak w najmłodszych Xsarach, tak samo w Peugeot 405 z lat 80 -t ych zupełnie tak sama konstrukcja jak, Picasso Partner Berlingo z 2007-2008r, różnice oczywiście są, ale jeżeli chodzi o ułożyskowanie belki to zasada działania i części do naprawy są takie same. Koszt naprawy belki w porównaniu do wartości auta bywa zasadniczo różny, a to najczęściej jest odniesieniem.

Naprawa tylnej belki jest droga, dlatego że, jeżeli ma być wykonana profesjonalnie i trwale wymaga wielu specjalistycznych operacji naprawczych, wiedzy, doświadczenia, specjalnego wyposażenia i użycia oryginalnych części zamiennych (czopy i łożyska), które to w porównaniu do elementów metalowo – gumowych innych typu zawieszeń, są dosyć kosztowne.

Ile kosztuje przesyłka tylnej belki?

Nasza firma w celu obniżenia kosztów przesyłek podpisała umowę jedną z ogólnopolskich firm kurierskich i dzięki temu nasi klienci korzystają z znacznie niższych cen za transport, niż płacili by sami bezpośrednio.

Przesyłki zawsze są realizowane za naszym pośrednictwem (my zlecamy odbiór przesyłek) właśnie ze względu na podpisaną umowę.

Koszt przesyłki tylnej belki uzależniony jest od jej wagi i są stosowane dwie ceny: 80zł za duże belki tj. Partner Berlingo Picasso 405 i Kangoo belka rurowa 50zł pozostałe tylne belki mniejsze.

Belka do transportu musi być goła tj. bez układu hamulcowego i amortyzatorów.

Nasze tylne belki

Najpopularniejsze regenerowane tylne belki na wymianę:
- tylna belka Peugeot 206
- tylna belka Citroen Xsara
- tylna belka Peugeot 306
- tylna belka Citroen Berlingo
- tylna belka Peugeot Partner
- tylna belka Renault Kangoo

Dojazd

Znaleziono nas na hasła:

  • ike kosztuje naprawa instalacji tylnej belki w busie
  • regeneracja belek myszków
  • ile kosztuje prostowanie belki
  • ile kosztuje prostoweanie belki boczbejnw samochodzie
  • cena montaz i demontaz belki
  • ile kosztują oryginalne tuleje do laguny z tyłu na belkę
  • regeneracja belek peugeot myszkow
  • dlaczego belke w samochosdzie sie regeneruje
  • belka skrętna peugeot partner regeneracja chorzów
  • regeneracja belki myszków
  • autobelki myszków opinie
  • ile kosztuje naprawa tylnej belki
  • tania regeneracja belek
  • regeneracja tylnej belki peugeot 206 śląskie
  • wymiana tylniej belki w samochodzie robocizna ile
  • myszk?w regeneracja
  • ile kosztuje prostowanie belki w aucie
  • regeneracja belki laguna slask
  • belka laguna 1 myszkow
  • citroen berlingo amortyzatory tył Płock