Regeneracja tylnej belki w samochodach Peugeot i Citroen, tylna belka Peugeot 206 oraz tylna belka.

Tysiące naprawianych belek MIESIĘCZNIE! Zadzwoń

Strona główna || regeneracja tylnej belki Ciekawostki motoryzacyjne Peugeot HR1

Peugeot HR1

Zaprezentowany podczas salonu w Paryżu nowy model Peugeota sygnowany jako HR1, wzbudził spore zainteresowanie wśród odwiedzających imprezę. Samochód odznacza się niezwykle interesującym wyglądem, który powinien zadowolić zarówno miłośników SUV-ów jak też pojazdów sportowych.

Peugeot HR1 został stworzony z myślą o przeznaczeniu i wykorzystaniu go przed wszystkim w przestrzeni miejskiej. Auto ma być więc zwinne i sprawiać, że manewrowanie na zatłoczonych ulicach nie będzie stanowiło większego problemu. Cel osiągnięto dostosowując się do kilku istotnych elementów, którymi powinno cechować się auto typowo miejskie. Przede wszystkim gabaryty - HR1 to zaledwie 3,69 m oraz krótki przedni i tylny zwis.

Rozwiązano także częsty problem dotyczący otwierania drzwi Konstruktorzy postanowili więc zastosować nowoczesną metodę, polegającą na wykorzystaniu drzwi elektrycznych, które otwierają się do góry. Na jakość przemieszczania się w mieście wpływa także wysoki prześwit, zapewniający wysoką pozycję za kierownicą, dzięki czemu znacznemu poprawieniu uległa widoczność. Przestronne wnętrze, w którym kierowca przyjmuję pozycję charakterystyczną dla aut o nadwoziu typu coupe, rozdziela na dwie części bardzo estetyczna konsola. W ten sposób kierowca i pasażer uzyskują własną przestrzeń. Oczywiście nie brakuje detali wprowadzających element gry światła i cienia. Na ilość światła ma także wpływ przeszklone powierzchnie dachu, które wykonane zostały z materiałów reagujących na ilość docierającego światła i w miarę konieczności przyciemniają się lub rozjaśniają. To tylko niektóre innowacyjne wdrożenia w koncepcyjnym modelu Peugeota.

Warto także wspomnieć o jednostkach napędowych zamontowanych pod maską HR1. Samochód napędza nowoczesny, trzycylindrowy, benzynowy silnik spalinowy THP, napędzający koła przedniej osi. Jednostka ma pojemność 1,2 litra, co przy zastosowaniu technologii Peugeot THP pozwoliło uzyskać 110 KM. Po włączeniu silnika elektrycznego napędzającego tylną oś liczba KM powiększa się do 147. Rozwijający program produkcji samochodów ekologicznych Peugeot doprowadził w nowym modelu do znacznego obniżenia wartości dotyczących spalania, które w cyklu mieszanym kształtuje się na poziomie 3,5 l/100 przy emisji CO2 o wartości jedynie 80 g/km.

Jeśli samochód zostanie wprowadzony do seryjnej produkcji to stanie się zapewne obiektem pożądania wielu młodych osób, ponieważ to właśnie dla nich został zaprojektowany HR1.

Peugeot HR1 Peugeot HR1 Peugeot HR1 Peugeot HR1 Peugeot HR1 Peugeot HR1 Peugeot HR1 Peugeot HR1